torsdag 27. januar 2011

Gi oss i dag vårt daglige putetrekk - del III

I dag har det IKKE kommet putetrekk i posten til meg (ref til innleggene de siste dagene), men likefullt skal det bli puteprat hos Turid uten Tresko i dag også. Puter opp og puter i mente. Jeg har visst fått helt dilla. Finnes det en sykdom som heter kronisk putesyndrom? Eller kan man ha puteabstinens dersom man ikke får sett på nye puter en dag? :-D Hihi, SÅ ille er det vel ikke, men her kommer et billedras, og det er BARE puter, folkens! Alle kan fås kjøpt HER. Advarsel; gå kun inn på linken dersom du har et par timer til overs. Avhengighetsskapende :-)

Denne puta her synes jeg er kjempefin! Litt drabantby i de rette fargene. Jepp, den ville gjort seg i sofaen min!
Blomster må man ha. Ikke nødvendigvis på putetrekket, men det kan jo ikke skade. Synes den første her er kjempesøt, selv om de to siste i grunnen hadde passet bedre i sofaene mine. Kanskje jeg skal drite i hva som 'passer', og bare lage litt mish-mash? (Jeg tror det er hollandsk for 'blanding') Driste meg til deg, liksom? Ohhh, skummelt... :-D Men det passer jo hvis JEG synes det passer? For det er jo det som teller, ikke sant? Vi bryr oss ikke om hva andre mener om putene våre, gjør vi vel? Selv ikke ektemenn som legger dem i en haug på gulvet når de skal sette seg i sofaen ;-)



 Så har vi litt natur. Vi er vel ikke helt ferdig med hjortehoder heller ennå? Disse nederste var nå litt Rice-preget da ;-)






Ugler og fugler. (Hvordan uttaler de det på dansk, mon tro?) Uglene har fulgt oss en stund nå, men de får være med litt til. Fugler er så søte, så de går ihvertfall jeg aldri lei av. Bare av de store som sitter på gjerdet mitt og driter i min hage. De må ha en magnet i baken, tror jeg. Og motpolen ligger i hagen min (frustrasjonsinnlegg om det HER).



 Og det er sagt på NIB at skyer er de nye uglene, og denne er søøøt :-)


Den sopp-puta hadde passet hos flere damer i interiørbloggeland, tror jeg :-D
Åsså ei pute for særingene, sånne som meg :-D Hvem stiller med skrivemaskindesign på puta si, liksom??.. Jo, det kunne Turid fint ha gjort. Ihvertfall når den er turkis.
Da skal jeg prøve å ta en putepause (ikke puStepause). Jeg sa prøve. Lover ingenting :-D Kos dere! :-)

1 kommentar:

Sukkertøy for øyet sa...

Hello :)
Bare innom for å si tusen takk for snille ord inne hos meg, og velkommen skal du være :)

Koselig at du vil følge Sukkertøy for øyet videre :)

Ha en FIN dag

-Ida Susanne